- Kategorija: Uncategorised
- Paskelbta: 2022 m. spalio 19 d., Trečiadienis 10:37
- Peržiūros: 332
- Spausdinti
Kvalifikaciniai reikalavimai:
turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą išsilavinimą. Pedagogo kvalifikaciją ir 3 metų pedagoginio darbo stažą;
mokėti užsienio kalbą ir dirbti kompiuteriu;
gebėti savarankiškai planuoti, rengti ataskaitas. Bendrauti, bendradarbiauti ir teikti konsultacijas, sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
žinoti švietimo teikėjų veiklą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro įsakymus bei kitus teisės aktus ir gebėti juos taikyti praktiškai;
gebėti vykdyti mokyklos pagrindinio ugdymo skyriaus vedėjos pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas.
Atliekamos funkcijos:
teikia profesinę pagalbą pedagogams, prižiūri, kaip vykdomi švietimo politiką ir pedagogų veiklą reglamentuojantys dokumentai;
telkia mokyklos bendruomenę švietimo politikos, strategijos įgyvendinimui, ilgalaikių ir trumpalaikių mokyklos veiklos programų, projektų vykdymui;
kontroliuoja, kaip mokinių gebėjimai, įgūdžiai ir žinios atitinka valstybinius išsilavinimo standartus, vertina ugdymo rezultatus, teikia apibendrintą analizės medžiagą mokytojų tarybai;
rengia ugdymo programų, mokymo priemonių, naujų ugdymo formų ir metodų aptarimus;
skatina pedagogus tobulinti kvalifikaciją, bendradarbiauti ir atestuotis;
vykdo mokinių sveikatos, teisės pažeidimų prevenciją, informuoja suinteresuotas institucijas;
koordinuoja darbą su tėvais;
vadovauja metodinei mokytojų veiklai, kuruoja metodinės tarybos darbą;
pildo darbo laiko apskaitos žiniaraščius;
rengia statistines ataskaitas;
prižiūri mokinių bylų tvarkymą;
kuruoja socialinio pedagogo, pagalbos mokiniui specialistų veiklą;
vadovauja darbo grupėms;
kuruoja mokyklos bibliotekos veiklą;
kuruoja mokyklos renginius;
kuruoja mokyklos vidaus kokybės įsivertinimo grupę;
kuruoja neformalųjį ugdymą;
kuruoja mokomuosius dalykus: kalbų., socialinių mokslų, klasių vadovų metodinę veiklą;
koordinuoja ugdymo programų įgyvendinimą;
vykdo kitas teisės aktais nustatytas funkcijas ir direktoriaus pavedimus, atitinkančius progimnazijos tikslus ir uždavinius.